Direktlänk till inlägg 22 oktober 2016

John blund.

Av Sara Larsson - 22 oktober 2016 02:26

Jag och den där jäkla John blund är inte vänner! Jag är så fruktansvärt trött men kan inte sova och han verkar inte hjälpa mig! Haha!

Dagen har varit rätt lugn. Fick lite panik när jag låg i sängen och kollade på Wahlgrens värld imorse och Åsa ringde och undrade om jag ville följa med upp till dom! Slängde mig i duschen och var ur lika fort igen! Dock blev jag klar innan hon var utanför, haha!

Blev bjuden på mat, baconlindad kyckling gratinerad i vitlöksgrädde! Mums var det! Även fast locket på saltkaret lossnade och det blev ett saltbad i hela köket!

Sydde lite på kvällskvisten också! Fick ihop ett par kallingar och en mössa åt brorsan, bara en plojgrej!

Ska väl prova att sova igen får se om jag har någon lycka denna gång, tack och hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Larsson - 5 mars 2017 21:42


Nu börjar helgen lida mot sitt slut! I torsdags skulle vi ju som sagt åka ner till pappa i Karlstad. På morgon fick jag ett samtal från syrran att Theo ville följa med ner, han hade sagt på skolan att han skulle rymma och cykla till morfar, haha go...

Av Sara Larsson - 1 mars 2017 01:07

Fick ett sms av Malin igår morse att hon och Leon vill ta en promenad och fånga Pokémon, sagt och gjort. Lillkillen gick hela 3,5km! Vi belönade oss med mellis på Hansson! Blev syjunta hos Malin efter det. Superkul! Fick faktiskt lite gjort. Gjorde e...

Av Sara Larsson - 27 februari 2017 01:32

Förlåt för extremt dålig uppdatering! Jag är som sagt helt kass på detta och när jag väl skriver nåt så är det gnäll, haha! Jag är så trött på allt som har med pengar att göra just nu.. allt bara kostar hela tiden... Skönt att Martin äntligen tar...

Av Sara Larsson - 31 januari 2017 23:32


Just nu är jag less på allting.. Motgångarna verkar inte ta slut.. Trött och sliten på att allt ska gå utför just nu. Först blir jag sjukskriven för utmattning och depression sen läggs avdelningen i malpåse, dock fick jag ju en rad på den avdelni...

Av Sara Larsson - 22 januari 2017 23:22

Ibland känns det som att det är jobbigare att ha ledig helg än jobb helg. Känner mig alltid mycket tröttare på söndagkvällen när jag varit ledig. Igår var vi till Årsunda och tittade på Kajsas första skidtävling. Jag var nog den stoltaste mostern...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards