Alla inlägg under augusti 2016

Av Sara Larsson - 31 augusti 2016 22:07

Är helt slut idag. Vaknade rätt tidigt men låg kvar i sängen till klockan var närmare 12, åt lite och sen kände jag mig lite piggare så tänkte att jag kan ju prova baka morotskaka, sagt och gjort. När kakan skulle svalna höll jag på att flyta bort så slängde mig i duschen en vända, blev inte så mycket bättre haha.
Mamma kom förbi och fikade lite innan hon skulle iväg.
När Martin slutade åkte vi till Sandviken och hämtade min cykelfälg som blivit lagad.

Åkte hem och hämtade morotskaka och åkte upp med till Åsa och Roffe, där blev vi bjuden på mat, rökt regnbåge potatis och romsås, så jäkla gott. Förkylningen gör att jag inte känner mig nå hungrig men åt iallafall!

Tog en vända på skogen och jagade Pokémon, nu ligger vi i sängen och kikar på pistvakt och ska sova. Somnar nog väldigt fort idag känner jag!
Godnatt alla!

Av Sara Larsson - 30 augusti 2016 12:43

Haha, är så jäkla kass! Tack vare en föredetta kollega så fick jag lusten att blogga igen! Tack Jennie!
Ska verkligen försöka hålla i det nu!

Ligger hemma i sängen med världens dunderförkylning, hoppas att den ska försvinna fort! Det är inge roligt att behöva vara hemma från jobbet, men det är nog lika bra att låta bli att smitta alla pensionärer. Hemma är det bara Martin som blir smittad och han klarar nog det bättre än pensionärerna!

Skulle behöva göra en massa här hemma! Städa och dona, fyller år på söndag så lär väl ha det någorlunda städat tills dess. Skulle vilja prova baka morotskaka också men har verkligen ingen ork alls!

Ska nog ta och sova en stund och hoppas att jag vaknar piggare! Ha det gott!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards