Direktlänk till inlägg 22 november 2016

Sorry!

Av Sara Larsson - 22 november 2016 20:42

Bloggen har fått ligga på hyllan ett tag nu! Huvudet har inte riktigt varit på topp!

Under tiden jag har varit "borta" så har det inte hänt så mycket! Är fortfarande hemma och sjukskriven.
Har äntligen fått hjälp med kroppen, läkaren tog en massa prover och ska till Bollnäs på magnetröntgen på tisdag. Får se vad det säger, om det säger nåt!

Sitter och tittar på hockey just nu, Leksand-Växjö.

Har dock åkt på en redig förkylning, bra att det kom nu när jag iallafall är hemma!

Ha det gött så ska jag försöka att uppdatera bättre!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Larsson - 5 mars 2017 21:42


Nu börjar helgen lida mot sitt slut! I torsdags skulle vi ju som sagt åka ner till pappa i Karlstad. På morgon fick jag ett samtal från syrran att Theo ville följa med ner, han hade sagt på skolan att han skulle rymma och cykla till morfar, haha go...

Av Sara Larsson - 1 mars 2017 01:07

Fick ett sms av Malin igår morse att hon och Leon vill ta en promenad och fånga Pokémon, sagt och gjort. Lillkillen gick hela 3,5km! Vi belönade oss med mellis på Hansson! Blev syjunta hos Malin efter det. Superkul! Fick faktiskt lite gjort. Gjorde e...

Av Sara Larsson - 27 februari 2017 01:32

Förlåt för extremt dålig uppdatering! Jag är som sagt helt kass på detta och när jag väl skriver nåt så är det gnäll, haha! Jag är så trött på allt som har med pengar att göra just nu.. allt bara kostar hela tiden... Skönt att Martin äntligen tar...

Av Sara Larsson - 31 januari 2017 23:32


Just nu är jag less på allting.. Motgångarna verkar inte ta slut.. Trött och sliten på att allt ska gå utför just nu. Först blir jag sjukskriven för utmattning och depression sen läggs avdelningen i malpåse, dock fick jag ju en rad på den avdelni...

Av Sara Larsson - 22 januari 2017 23:22

Ibland känns det som att det är jobbigare att ha ledig helg än jobb helg. Känner mig alltid mycket tröttare på söndagkvällen när jag varit ledig. Igår var vi till Årsunda och tittade på Kajsas första skidtävling. Jag var nog den stoltaste mostern...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards