Direktlänk till inlägg 30 oktober 2016

Slut som artist!

Av Sara Larsson - 30 oktober 2016 22:58

Helt slut i både kropp och knopp!

Var ju som sagt på en roadtrip in torsdags! Det slutade i Torsås utanför Kalmar för att hämta hem en liten fluffboll åt Robin och Alexandra! Vart ca 120 mil i bil, haha!

Fredagen var lugn och vi gjorde inte så mycket!

Upp tidigt i går för att sitta ännu mer i bil! Var till Stockholm på sy och hantverksmässa! Superkul var det! Tog en trip till Mall of Scandinavia på hemvägen! Det var nå grönjävligt med folk, men vi överlevde! Var länge sen jag skrattat så mycket som under den bilfärden! Tack igen alla inblandade!

Idag stog biltvätt och däckbyte på schemat! Nu är alla bilarna färdig för vintern! Fick karréstek till middag! Mums så gott det var!

Nu blir det nog lite godis och kolla på nån bra film! Tack och godnatt!


Här är Ben! Supersöt och jättesnäll liten valp!


Var förbi och gosade med lilla Pepzi som flyttar hem till Åsa och Roffe på onsdag också! Blir valpattack utan dess like nu!


Gårdagen i en bild!

 
 
Jennie

Jennie

19 november 2016 23:05

Nu är det dags igen! Kram

http://www.jenniebenni.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Larsson - 5 mars 2017 21:42


Nu börjar helgen lida mot sitt slut! I torsdags skulle vi ju som sagt åka ner till pappa i Karlstad. På morgon fick jag ett samtal från syrran att Theo ville följa med ner, han hade sagt på skolan att han skulle rymma och cykla till morfar, haha go...

Av Sara Larsson - 1 mars 2017 01:07

Fick ett sms av Malin igår morse att hon och Leon vill ta en promenad och fånga Pokémon, sagt och gjort. Lillkillen gick hela 3,5km! Vi belönade oss med mellis på Hansson! Blev syjunta hos Malin efter det. Superkul! Fick faktiskt lite gjort. Gjorde e...

Av Sara Larsson - 27 februari 2017 01:32

Förlåt för extremt dålig uppdatering! Jag är som sagt helt kass på detta och när jag väl skriver nåt så är det gnäll, haha! Jag är så trött på allt som har med pengar att göra just nu.. allt bara kostar hela tiden... Skönt att Martin äntligen tar...

Av Sara Larsson - 31 januari 2017 23:32


Just nu är jag less på allting.. Motgångarna verkar inte ta slut.. Trött och sliten på att allt ska gå utför just nu. Först blir jag sjukskriven för utmattning och depression sen läggs avdelningen i malpåse, dock fick jag ju en rad på den avdelni...

Av Sara Larsson - 22 januari 2017 23:22

Ibland känns det som att det är jobbigare att ha ledig helg än jobb helg. Känner mig alltid mycket tröttare på söndagkvällen när jag varit ledig. Igår var vi till Årsunda och tittade på Kajsas första skidtävling. Jag var nog den stoltaste mostern...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards