Alla inlägg den 2 oktober 2016

Av Sara Larsson - 2 oktober 2016 22:36

Igår glömde jag bort att skriva, haha!
Hann inte mer än vakna innan det var dags för full fart! Syrran hade ringt ett x antal gånger utan att jag hört det. Det visade sig att hon fått reda på att Theo och Kajsas pappas, sambos ena barn hade fått mask. Sandra var i fullständig panik och behövde hjälp att städa. Så det var bara att åka till Årsunda och hjälpa till!

Hon var helt panikslagen och skulle grundstäda allt! Sprita, dammsuga, skölja och vädra. Enligt Apoteket skulle man bara tvätta sängkläder och byta lakan men Sandra ville göra rent allt! Ingen vet dock om ungarna har någon mask men men. Vi städade på iallafall!

Väl hemma så åkte vi till Åsa, hon bjöd på mat och sen åkte vi hem och spelade tills klockan var över 2 då insåg jag att det var dags att krypa till kojs!

Idag har jag tvättat våra kläder, hade så jäkligt med tvätt, så nu är allt äntligen rent! Skönt att ha det gjort.

Malin ringde och ville bjuda på mat och ha sysällskap, syningen sket sig. Hade tvätt som hängde på tork i tvättstugan och hade bara tid till 19, så nu har vi bokat en sydag längre fram istället!

Nu ska jag slänga mig i duschen och sen sova, ska ta en promenad med Åsa imorgon unna jobbet. Har min jobbiga långvecka nu så det är lika bra att börja den med en härlig promenad!

Godnatt!


Så såg Sandra ut efter en heldag med städ, haha!
Leksakerna som inte gick att skölja åkte ut på vädring på studsmattan!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards