Alla inlägg den 16 oktober 2016

Av Sara Larsson - 16 oktober 2016 23:35

Hörde inte klockan imorse så vaknade rätt sent, närmare bestämt 12. Hann knappt vakna innan vi for till Åsa och roffe. Fick en skvätt kaffe sen satte jag igång att klippa gräset medans de andra förberedde mat för kvällen.
Märks att jag inte är hundra i kroppen, svettades som en gris.
Efter soppatorsk och högt gräs som jävlades så blev det klart iallafall! Skönt att ha gjort nån nytta.

Tog en skvätt kaffe till och kikade lite rally på tvn. Malin, Martin och Leon kom upp till Robertsholm dom också och åt så hela skaran fick ljuvligt god mat som Åsa lagade på muurikkan!

Blev supersugen på varm oboy och rostad macka med marmelad och ost så det fick bli en vända till affären innan vi for hem!

Nu ska vi kika på första avsnittet Greys anatomy säsong 13. Ska upp tidigt imorgon och köra Matte till skolan och kolla om vi får hämta hem saaben innan Martin ska till skolan!

Godnatt!

Av Sara Larsson - 16 oktober 2016 01:23

Jag är totalt värdelös på det här! Tänker inte på att jag ska skriva här, haha!

Har väl inte gjort så mycket under dom dagarna som blivit missade här! Jag har sytt lite och donat!

Igår var hela släkten (kändes det som) här och åt innan vi stack på hockey. A-laget hade träningsmatch mot Alfta. Matchen slutade 4-4, ganska bra match ändå! Efter det körde vi pappas bil till silverdalen och där blev vi kvar! Dom drack öl och grogg medans jag fick nöja mig med pepsi! Så går det när man kör bil, haha! Det var väldigt trevligt att bara sitta och prata. Pappa orkade inte längre än till halv ett ungefär. Jag, Martin, Robin och Alexandra höll igång bra länge, tillslut skickade Robin hem oss då var klockan halv tre!
Tiden går fort när man har kul! Martin blev skapligt på lyset! Han mådde inte så bra idag, haha!

Idag har vi inte gjort så mycket. Jag vaknade vid 12 och fick liv i Martin när klockan var halv två. Sen for vi till Robertsholm för jag skulle klippa klart gräset som jag började med härom dagen men då bestämde sig vädergudarna för att det behövdes lit regn så det sket sig!

Har spelat en stund och svurit över att jag inte haft tillräckligt med tyg till en klänning jag ska sy, lyckades dock få till det efter ett ex antal svordomar!

Nu ska jag sova! Är helt slut i kropp och knopp!

Godnatt alla!


En bodyklänning och en tunika till brorsans barn, dock har inte bebisen fötts än med det kommer det också!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards