Direktlänk till inlägg 5 mars 2017

Helgen!

Av Sara Larsson - 5 mars 2017 21:42

Nu börjar helgen lida mot sitt slut!
I torsdags skulle vi ju som sagt åka ner till pappa i Karlstad. På morgon fick jag ett samtal från syrran att Theo ville följa med ner, han hade sagt på skolan att han skulle rymma och cykla till morfar, haha gounge!

Vi packade in oss i lilla röda i10an och for mot Årsunda för att hämta Theo, halvvägs så börjar alla möjliga lampor att lysa i bilen och tillslut dog styrservon... Vände i Gammelstilla och då började även motorlampan att lysa, vafan tänkte vi. Alltid ska nåt krångla! Fick stanna i Hoo och vänta på bogsering då bilen slutade svara på gasen och all elektronik dog..

Väl hemma i Hofors igen så fick vi byta bil till Audin. Gjorde ett nytt försök att komma iväg och det gick betydligt bättre! Väl framme i Karlstad fick vi stek och potatis till kvällsmat! Det var välbehövligt kan jag säga!

Sen lullade helgen på, sjukhusbesök för pappa, bowlingmatch, lekland för Theo och jag och Martin for till Bergviks köpcenter och lullade runt!

Lycklig blev jag när vi gick in på Ica maxi där och dom hade min favorit dipp i chipshyllan som dom slutat med här hemma! Köpte så jag fick nån påse med hem och sa åt pappa att han skulle åka dit och köpa en hel låda och ta med upp när han kommer i veckan, haha får se om han gör det!

Nu är vi hemma igen och jag ska bädda rent och duscha. Imorgon börjar allvaret igen efter över en veckas ledighet! Kör 50% denna vecka ut sen går jag på full tid igen! Det ska bli så jäkla skönt!

Godnatt alla!


Pappa provade nya tröjan och jag fick vara fotograf, haha!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Larsson - 1 mars 2017 01:07

Fick ett sms av Malin igår morse att hon och Leon vill ta en promenad och fånga Pokémon, sagt och gjort. Lillkillen gick hela 3,5km! Vi belönade oss med mellis på Hansson! Blev syjunta hos Malin efter det. Superkul! Fick faktiskt lite gjort. Gjorde e...

Av Sara Larsson - 27 februari 2017 01:32

Förlåt för extremt dålig uppdatering! Jag är som sagt helt kass på detta och när jag väl skriver nåt så är det gnäll, haha! Jag är så trött på allt som har med pengar att göra just nu.. allt bara kostar hela tiden... Skönt att Martin äntligen tar...

Av Sara Larsson - 31 januari 2017 23:32


Just nu är jag less på allting.. Motgångarna verkar inte ta slut.. Trött och sliten på att allt ska gå utför just nu. Först blir jag sjukskriven för utmattning och depression sen läggs avdelningen i malpåse, dock fick jag ju en rad på den avdelni...

Av Sara Larsson - 22 januari 2017 23:22

Ibland känns det som att det är jobbigare att ha ledig helg än jobb helg. Känner mig alltid mycket tröttare på söndagkvällen när jag varit ledig. Igår var vi till Årsunda och tittade på Kajsas första skidtävling. Jag var nog den stoltaste mostern...

Av Sara Larsson - 17 januari 2017 22:01

Förstår inte att man aldrig kan få må bra. När man väl har byggt upp allt så är det nåt jävla skit som ska komma i vägen och förstöra.. Blev inkallad på möte idag till chefen och får veta att våran avdelning kommer att slås igen.. visst vi blir j...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards