Alla inlägg under december 2016

Av Sara Larsson - 10 december 2016 02:21

Passar på att skriva lite på bloggen medans jag sitter själv på balkongen och röker!

Ante är här över helgen och lanar, så han och Martin sitter och spelar för fullt! Extremt osociala när dom sitter framför dom där skärmarna!

Själv har jag gjort klart två projekt och påbörjat ett till, julklappar och presenter måste ju fixas och det börjar ju närma sig jul!

På måndag ska jag äntligen klippa mig! Får se vad det blir för galet!

Snön har äntligen börjat ramla ner lite lätt! Hoppas det kommer en del så det blir lite ljusare!

Nu ska jag fortsätta med syningen en stund till innan sängen kallar! Godnatt!

Av Sara Larsson - 5 december 2016 22:14

Det här med att uppdatera är inte min starks sida!

Helgen har bestått av hundvaktande och målning! Brorsan och hand tjej håller på att rusta halva huset så då kan man ju vara snäll att hjälpa till med hund och målning!

Idag har vi varit med och tittat på tapeter men inte blev vi nå klokare av det. Under kvällen har Ben varit här och myst!

Har hunnit börja fixa med julklapparna till barnen också! Äntligen har jag tagit mig i kragen! Det börjar ju närma sig!!

Nu kallar duschen och sen sängen!

Godnatt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards