Direktlänk till inlägg 5 april 2016

Slut i huvudet!

Av Sara Larsson - 5 april 2016 23:30

Två dagar på nya jobbet och är så slut i huvudet av all information! Men det är riktigt kul att börja från start!
Som tur är har vi två veckor för iordningställande av boendet så det kommer nog bli kanon när vi väl drar igång på allvar!

Har donat med en present åt systra, hon fyller år imorgon så då var det bara att fixa nu på kvällen. Men nu är det inslaget och klart iallafall! Hoppas hon blir glad.

Huvudvärken smyger sig på så nu ska jag lägga mig, blir så jäkla trött om kvällarna när jag varit ledig länge och sen börjar jobba igen, haha!

Godnatt alla!

Håret blev jag av med igår också! Så fruktansvärt skönt att inte ha så jäkla mycket hår! Men det är lite svårt att komma ihåg, borstningen blir lättare och det är inte det lättaste att få upp allt i en tofs men snart har jag nog vant mig med det, haha!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Larsson - 5 mars 2017 21:42


Nu börjar helgen lida mot sitt slut! I torsdags skulle vi ju som sagt åka ner till pappa i Karlstad. På morgon fick jag ett samtal från syrran att Theo ville följa med ner, han hade sagt på skolan att han skulle rymma och cykla till morfar, haha go...

Av Sara Larsson - 1 mars 2017 01:07

Fick ett sms av Malin igår morse att hon och Leon vill ta en promenad och fånga Pokémon, sagt och gjort. Lillkillen gick hela 3,5km! Vi belönade oss med mellis på Hansson! Blev syjunta hos Malin efter det. Superkul! Fick faktiskt lite gjort. Gjorde e...

Av Sara Larsson - 27 februari 2017 01:32

Förlåt för extremt dålig uppdatering! Jag är som sagt helt kass på detta och när jag väl skriver nåt så är det gnäll, haha! Jag är så trött på allt som har med pengar att göra just nu.. allt bara kostar hela tiden... Skönt att Martin äntligen tar...

Av Sara Larsson - 31 januari 2017 23:32


Just nu är jag less på allting.. Motgångarna verkar inte ta slut.. Trött och sliten på att allt ska gå utför just nu. Först blir jag sjukskriven för utmattning och depression sen läggs avdelningen i malpåse, dock fick jag ju en rad på den avdelni...

Av Sara Larsson - 22 januari 2017 23:22

Ibland känns det som att det är jobbigare att ha ledig helg än jobb helg. Känner mig alltid mycket tröttare på söndagkvällen när jag varit ledig. Igår var vi till Årsunda och tittade på Kajsas första skidtävling. Jag var nog den stoltaste mostern...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards