Alla inlägg den 22 januari 2017

Av Sara Larsson - 22 januari 2017 23:22

Ibland känns det som att det är jobbigare att ha ledig helg än jobb helg. Känner mig alltid mycket tröttare på söndagkvällen när jag varit ledig.

Igår var vi till Årsunda och tittade på Kajsas första skidtävling. Jag var nog den stoltaste mostern som fanns när hon gick i mål. Hon sa på morgonen att hon inte skulle åka för att hon var så nervös men hon tog på sig skidorna och åkte iväg!

Idag har det inte blivit mycket gjort, for till Robertsholm och drack en skvätt kaffe sen kom Sandra och ungarna så jag fick ta blodtryck på Theo, vi åt pizza och sen åkte vi tillbaka till Robertsholm och jag däckade på soffan. Kom hem igen för ett tag sen och gjorde lite söndagslyx, vaniljglass med krossade kolakakor och vindruvor. Det slank ner lätt som en plätt!

Nu ska jag försöka sova om kinden tillåter, har fått ett sår som verkar ha blivit infekterat. Svullet och gult ungefär som när man får pluppar på halsmandlarna när man har halsfluss och det gör ont som F*N. Men en alvedon så borde det nog bli bra!

Godnatt alla!


Lycklig tjej efter målgång och prisutdelning!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards