Alla inlägg den 4 september 2016

Av Sara Larsson - 4 september 2016 22:01

Glömde bort att blogga igår! Tog en skaplig sovmorgon vaknade vid 11. Städade en sväng och fick ett sms av syrran som ville plocka svamp, sagt och gjort. For till Sandviken och gick på Apoteket och Lindex, fick med en tröja och en bh där ifrån. Åkte vidare till Årsunda, fick en skvätt kaffe sen for vi ut i skogen. Första stället vi var på hade dom avverkat så mycket så där fanns det ingen svamp. Åkte vidare, klampa in i skogen och såg inte en ända svamp. Gick en till bit in i skogen och sen var det gult överallt! Fick ihop en hel korg och en väska! Åkte hem och började rensa skiten, blev bjuden på tacos som tack! Bildbevis på svampen kommer nedan!
Kom hem vid 21 tiden och då stog bakning på schemat. Misslyckades totalt med först morotskakan så Martin fick åka upp till Åsa och Roffe och hämta fler ägg! När klockan var 2 var allt äntligen klart! Slocknade nästan direkt när jag la mig, haha!

Klev upp 9 imorse för att hinna städa innan allt folk skulle komma. For till Robertsholm och hämtade kakor och bullar som vi fick lämna där i frysen, har knökfullt i min frys! Åkte hem på en gång och sen började släkten ramla in. Sista gänget har nästan precis åkt så nu tänker jag lägga mig och inte göra ett dugg mer idag, kika på lite greys är det enda!

Jobbet kallar imorgon kväll och Åsa ville ha sällskap till Sandviken imorgon bitti så får kliva upp i tid!
Godnatt allihopa!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards