Alla inlägg den 17 september 2016

Av Sara Larsson - 17 september 2016 01:50

Klev upp vid 5.30 imorse och gjorde i ordning allt som skulle med till jobbet. Imorse gick jag faktiskt också! Kallt som fasen var det men jag blev iallafall pigg av det!
Det har varit fullt upp hela dagen på jobbet, satt inte många minuter!

När jag slutade kom Martin och hämtade mig, var så jäkla trött så orkade inte gå hem. Vi åkte nåt varv på bruket innan vi for hem.
När vi kom hem så la jag nig i sängen för att sträcka ut kroppen lite och vila bort huvudvärken, det resulterade i en "powernap" på ca tre timmar haha! Men skönt var det, dock var jag lika trött när jag vaknade.

Gjorde i ordning lite mat och kikade på tv en stund innan Martin kom med idén att vi skulle ta en promenad. Sagt och gjort, blev en promenad på ca 3,5 km. Det var superskönt!

Nu har jag en sån fruktansvärd frossa så jag knappt vet vart jag ska ta vägen! Nyss hade jag min One piece, en tjock stickad kofta och filt på mig och frös lika mycket iallafall. Men har krupit ner under täcket nu och ska försöka sova, om det nu är möjligt!

Ha det bra och godnatt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards