Direktlänk till inlägg 19 september 2016

Glömde uppdatera!

Av Sara Larsson - 19 september 2016 22:51

Vet inte riktigt vad som hände igår men glömde helt bort att skriva här!
Vaknade rätt sent igår, fastnade vid datan en bra stund innan vi for till Robertsholm och tvättade bilar. Fick supergod mat, pölsa och potatis. Det var så jäkla länge sen man åt det!
Efter det åkte vi hem och hamnade framför datan en stund innan det blev hockey. Ryssarna började med att säga att det skulle bli en enkel vinst men det slutade med förlust för dom!

Gick och la mig rätt sent också. Var inte ett dugg trött och kunde verkligen inte sova..

Skulle upp vid 6 imorse, var så jäkla trött så jag visste knappt vad jag hette. For till jobbet och där blev jag helt förvirrad, hade läst att två helt andra skulle jobba än var det va där när jag kom, haha. Så går det när man är trött!
Dagen på jobbet gick rätt fort, när jag slutade for jag hem en vända innan jag och Martin åkte upp till Robertsholm och väl där så ville Rambo och Åsa åka på skogen en vända. Malin och Leon kom också. Plockade lite svamp och blev kallad skitunge av en snart fyra åring, vek mig av skratt när han sa det. Han är så charmig den pojken!

Hjälpte Åsa att klippa tyg till en tunika när vi kom hem sen fick vi tacos! Efter maten for vi ut på en pokemonrunda och nu har jag varit till Malin och fått låna grejer till min knapptång så jag kan prova sy en body! Ska klippa lite tyg när jag kommer hem men först en vända till på byn!

Ha det gott alla!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Larsson - 5 mars 2017 21:42


Nu börjar helgen lida mot sitt slut! I torsdags skulle vi ju som sagt åka ner till pappa i Karlstad. På morgon fick jag ett samtal från syrran att Theo ville följa med ner, han hade sagt på skolan att han skulle rymma och cykla till morfar, haha go...

Av Sara Larsson - 1 mars 2017 01:07

Fick ett sms av Malin igår morse att hon och Leon vill ta en promenad och fånga Pokémon, sagt och gjort. Lillkillen gick hela 3,5km! Vi belönade oss med mellis på Hansson! Blev syjunta hos Malin efter det. Superkul! Fick faktiskt lite gjort. Gjorde e...

Av Sara Larsson - 27 februari 2017 01:32

Förlåt för extremt dålig uppdatering! Jag är som sagt helt kass på detta och när jag väl skriver nåt så är det gnäll, haha! Jag är så trött på allt som har med pengar att göra just nu.. allt bara kostar hela tiden... Skönt att Martin äntligen tar...

Av Sara Larsson - 31 januari 2017 23:32


Just nu är jag less på allting.. Motgångarna verkar inte ta slut.. Trött och sliten på att allt ska gå utför just nu. Först blir jag sjukskriven för utmattning och depression sen läggs avdelningen i malpåse, dock fick jag ju en rad på den avdelni...

Av Sara Larsson - 22 januari 2017 23:22

Ibland känns det som att det är jobbigare att ha ledig helg än jobb helg. Känner mig alltid mycket tröttare på söndagkvällen när jag varit ledig. Igår var vi till Årsunda och tittade på Kajsas första skidtävling. Jag var nog den stoltaste mostern...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards