Direktlänk till inlägg 22 september 2016

Helt slut!

Av Sara Larsson - 22 september 2016 00:28

Nu är jag helt slut! Har varit igång hela dagen och donat med en massa!
Jobbade mellan 7-13, blev kvar en stund extra och pratade lite innan jag for till affären och sen hem. Väl hemma gjorde jag lite lunch och försökte trä overlocken och det funkade! Sydde klart sparkdräkten. Under tiden jag sydde ringde Roffe och ville ha matförslag, jag utbrast rotmos och fläskkorv och det fick vi. Det är så jäkla gott!

När sömnaden var klar for vi upp till Robertsholm och fick i oss mat. Sen for vi vidare till Jennifer, Joel och lilla Ebba. Har fått en tvättmaskin av dom så gopluttan deras fick lite kläder som tack!
Tvättmaskinen var så jäkla tung och min rygg strejkade så vi ringde och frågade om Roffe hade lust att hjälpa till att få upp den, snäll som han är kom han och hjälpte! En farbror gick förbi när vi stog utanför porten och väntade på Roffe och erbjöd sig hjälpa till. Det hade nog inte gått så bra, en tanig liten farbror var det. Men det var snällt av honom att fråga iallafall!

For till Malin och Martin, Malin hade bakat nå himmelsk goda kolasnittar med mars i. Har nog aldrig ätit något som var så gott! Diskuterade lite med henne om beställningar och hur jag ska göra, tur att ha någon mer erfaren att prata med när det blir såhär! Känns lite jobbigt att ha flera måsten att sy nu men det känns också roligt att folk tycker att mina verk är fina!

Kollade på lite hockey när vi kom hem, svenskarna är iallafall klar för semifinal nu, förlängning och jävulskap blev det så nu har jag äntligen fått lagt mig och tror jag kommer somna stenhårt så fort jag skallat kudden! Jobbet kallar imorgon 7-13 sen är det personalmöte mellan 13.30-15.30 och senare ska jag på vattengympa som Annika har lurat i mig att vi ska gå på, haha!

Godnatt!


Bildbevis på sparkdräkten!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Larsson - 5 mars 2017 21:42


Nu börjar helgen lida mot sitt slut! I torsdags skulle vi ju som sagt åka ner till pappa i Karlstad. På morgon fick jag ett samtal från syrran att Theo ville följa med ner, han hade sagt på skolan att han skulle rymma och cykla till morfar, haha go...

Av Sara Larsson - 1 mars 2017 01:07

Fick ett sms av Malin igår morse att hon och Leon vill ta en promenad och fånga Pokémon, sagt och gjort. Lillkillen gick hela 3,5km! Vi belönade oss med mellis på Hansson! Blev syjunta hos Malin efter det. Superkul! Fick faktiskt lite gjort. Gjorde e...

Av Sara Larsson - 27 februari 2017 01:32

Förlåt för extremt dålig uppdatering! Jag är som sagt helt kass på detta och när jag väl skriver nåt så är det gnäll, haha! Jag är så trött på allt som har med pengar att göra just nu.. allt bara kostar hela tiden... Skönt att Martin äntligen tar...

Av Sara Larsson - 31 januari 2017 23:32


Just nu är jag less på allting.. Motgångarna verkar inte ta slut.. Trött och sliten på att allt ska gå utför just nu. Först blir jag sjukskriven för utmattning och depression sen läggs avdelningen i malpåse, dock fick jag ju en rad på den avdelni...

Av Sara Larsson - 22 januari 2017 23:22

Ibland känns det som att det är jobbigare att ha ledig helg än jobb helg. Känner mig alltid mycket tröttare på söndagkvällen när jag varit ledig. Igår var vi till Årsunda och tittade på Kajsas första skidtävling. Jag var nog den stoltaste mostern...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards