Alla inlägg under september 2016

Av Sara Larsson - 3 september 2016 00:06

Vaknade till imorse när Martin åkte till skolan men somnade om nästan lika fort igen! Vaknade när han kom hem och slängde mig i duschen.
Åkte till affären och köpte lite grejer som fattades till baket, var in på posten och hämtade två paket också i samma veva. For upp till svärmor och svärfar och började med bakningen till på söndag, fyller ju år så då måste man bjuda på fika!

Över hundra vaniljbullar och en massa kola och chokladsnittar blev det! Imorgon ska jag fixa morotskakan, dom får vara utan tårta det orkar jag inte fixa!
När bakningen var klar blev vi bjuden på hemmagjord pizza, till det blev det Malins pizzasallad och lite bea.

Tog en vända på bruket och träffade lite folk, skönt att få snacka lite skit med folk man inte träffar så ofta!

Nu tänker jag unna mig lite chips och kika på greys anatomy. Ha det gott och godnatt!

Av Sara Larsson - 1 september 2016 21:07

Har känt mig något piggare idag, märktes på min rastlöshet när Martin var i skolan!
Började att städa lite men blev sjöblöt i svett ganska på en gång. Febern ligger nog kvar iallafall.

När Martin kom hem tog vi en vända på skogen och försökte hitta svamp, det var rätt dött på dom där vi va!

När vi kom tillbaka till Hofors igen så träffade vi på lite folk vid Lidl så nu står vi där på parkeringen som några tattare och snackar, haha.
Ska strax vara lite lat och köpa mat och åka hem, har inte hunnit med att laga nån mat eftersom vi varit ute ett tag!

Ha det gott alla!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards