Alla inlägg den 9 mars 2016

Av Sara Larsson - 9 mars 2016 12:03

Idag är jag trött som en jag vet inte vad. Har nog sovit för hårt inatt efter två sömnlösa nätter.
Sitter på jobbet och väntar på att klockan ska gå, dagen går jättesakta bara för att man är trött.

Imorse hade jag god lust att köra över en massa småpojkar. Blir så vansinnig när man går ut framför bilar och antar att dom stannar bara för att man går tre meter ifrån övergångsstället. Man kan fan använda det istället kan jag då tycka. Men men jag hejdade mig iallafall från att plöjja ner dom.

Ikväll funderar jag på om jag ska gå och titta på Hofors sista hemmamatch för säsonge, kanske till och med sista i divison 2. Vinner dom ikväll finns det en liten chans att de får stanna kvar men tror att chansen att dom vinner är väldigt liten om dom inte ställt in sig på att ge fullt ut. (Det är ishockey jag pratar om förresten!)
Vi får se hur det blir!

Ha en bra dag alla vänner och ovänner!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards