Alla inlägg den 10 mars 2016

Av Sara Larsson - 10 mars 2016 19:21

Sitter på jobbet och väntar på att fixa lite kvällsfika. Den här dagen har varit väldigt jobbig, är så jäkla trött så jag vet inte vad jag gör. Höll på att tuppa av på soffan på jobbet efter att dagpersonalen gått hem. Då var det bara att hitta på nåt att göra.

Längtar till imorgon när jag får gå hem, vädret skulle vara super imorgon så tänkte försöka få med svärmor och Rambo på en promenix. Skulle behöva städa hemma också men det får nog vänta till kvällen isåfall.

Nu ska fikat göras så ha en fortsatt bra dag!

En lycklig Rambo som älskar snö!

Av Sara Larsson - 10 mars 2016 00:01

Det blev att gå ner och kolla på hockey iallafall och tur var väl det! Dom spelade otroligt bra! Vinst med 6-0 mot skutskär.
Nu finns det än liiten chans att dom får stanna i division 2. Hoppas det blir så annars kommer hockeyn dö ut i Hofors och det är det ända som ät roligt på vintern på det här stället!

Innan jag åkte hem efter jobbet så var jag med syrran på bruket en sväng, jag hämtade ut Martins nya dataskärm som kom med posten idag, tänkte överraska honom men han gav inte den reaktionen jag hoppats på, haha. Sen var vi in på sportringen en vända och tittade.

Nu ligger jag i sängen med ett avsnitt greys anatomy och ska sova, imorgon står det jobb på schemat, dygn för att vara exakt!

Godnatt allihopa!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards