Alla inlägg den 20 mars 2016

Av Sara Larsson - 20 mars 2016 23:33

Det blev promenad som förväntat, dock inte på förmiddagen. Somnade en sväng när jag kom hem, skulle egentligen väcka Martin men jag låg så skönt i sängen så däckade av, haha!

Åkte upp till Åsa och Roffe runt 12.30 sen drog jag, Martin, Åsa och Rambo på en härlig promenad, ca 8 km blev det så det känns helt okej. Solen tittade fram lite grann men det var ändå skönt att gå när solen inte var framme.

När vi kom hem började Åsa med mat, chili/vitlöks fylld fläskytterfilé som var baconlindad, potatisgratäng och en god sallad! Super gott var det och matlåda till jobbet imon fick jag också! Skönt att jag slipper laga nån mat där, haha!

Senare blev det hockeytittande, Leksand mot Modo i shl kval. Gick inge vidare för dalmasarna så hoppas det går bättre på tisdag!

Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med att jobba imorgon! Godnatt!

Vi är så oerhört vackra när vi är ute!

Av Sara Larsson - 20 mars 2016 09:13

Kom precis hem från mitt dygn. Ska ta och väcka min kära sambo och kolla med svärmor om vi ska ta en promenad idag. Ser ut att bli fint väder!

Mina avbytare på jobbet skrattade gott åt min brandlarmsincident, tur att man kan glädja någon iallafall haha!

Ledig tills imorgon bitti, dags pass står på schemat då sen blir det ett dygn på tisdag igen, när man jobbar dygn har man ju så härliga ledigheter. Började ju igår efter 8 dagars ledigt sen när jag går av på onsdag morgon så är jag ledig i 5 dagar igen! Då ska det bli många långa härliga promenader!

Ha en bra dag allihopa!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards