Alla inlägg den 21 mars 2016

Av Sara Larsson - 21 mars 2016 20:25

Har nästan precis kommit hem. Efter jobbet ville mormor ha skjuts ner på bruket och handla så då for vi dit och hämtade henne. Snäll som hon är så fick vi glass och chips.
Syster min ringde och ville att jag skulle hämta överdrags byxor som hon köpt via Facebook så det gjorde vi också. Sen var vi på posten! Mitt hemliga paket har kommit!

Var upp till svärföräldrarna en vända och sa hej också!

Maten står i ugnen, lite sent att äta men har inte hunnit lagat nån mat tidigare! Så blir att äta och kolla ikapp dom nya avsnitten av greys anatomy innan dom försvinner från dplay!

Sen kallar duschen och sängen så jag orkar med ett dygn imorgon!
Ha det bra och sov gott alla!

Och det hemliga paketet är så mycket som en overlock! Sa att jag inte skulle köpa nån men när jag testar svärmors så blev jag kär!

Av Sara Larsson - 21 mars 2016 08:57

Kom precis till jobbet och sitter och äter min frukost, fy fasen va hungrig man blir när man är på jobbet!
I vanliga fall äter jag inte frukost men måste när jag är på jobbet!

Idag får jag förhoppningsvis paket, enligt postens app iallafall. Men tänker inte avslöja vad det är förrän det har kommit, hihi!

Jobbar till 16.30 sen får vi se vad dagen/kvällen erbjuder! Kanske en kortare promenad eller bara mys hemma i soffan, det märks!

Ha en bra dag allihopa!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards