Alla inlägg den 12 mars 2016

Av Sara Larsson - 12 mars 2016 21:55

Blev en tidig morgon även imorse. Klev ur sängen raka vägen in i duschen och sen började vår färd mot Uppsala och bakmässa!
Vi gick runt och armbågades med folk som bara den men det var super kul! Såg när Roy Fares bakade och köpte massa goda praliner och fudge.
När vi fått nog av mässan åkte vi till Gränby centrum för lite lunch och shopping. Gick några varv inne på centrumet innan vi åkte hemåt.
Väldigt skönt att komma hem, men det var verkligen superduper roligt på mässan med härligt folk! Kag, svärmor, svägerskan och svägerskans kompis åkte. Har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjort idag. Känns i magen nu! Även benen är slut, har ju mestadels stått och gått under hela dagen, hade bra skor men benen är ändå något mörbultade.

Nu ska jag strax åka hem och spela lite innan sängen kallar, jag hör den ropa på mig, haha!

Ha en bra kväll allihopa och drick er inte alldeles för redlösa om ni festar!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards